Gamification

Gamification

Bulls har en række produkter, der er perfekte til gamification. Vi hjælper dig med at finde det rigtige produkt, og vi tilpasser spillet til dine specifikke behov og grafiske profil. Gamification er en fantastisk måde at udvide kundetilbud, arrangere konkurrencer og gennemføre marketingkampagner.

Gamification betyder at anvende spildesignelementer til aktiviteter, der normalt ikke indebærer brug af spil. Virksomheder indarbejder disse elementer for at inspirere deres kunder til at blive mere engagerede og loyale. Dette kan bruges inden for områder som salg, rekruttering og markedsføring, og kan også bruges på websteder, sociale medier og andre digitale platforme.

Hvorfor bruge gamification?

  • Mere engagement
  • Mere opmærksomhed
  • Dataindsamling
  • Større organisk rækkevidde
  • Højere trafik
  • Skab loyalitet
  • Styrker mærket
  • Forbedrer kundeoplevelsen

Så spilificering, som vi kalder det på dansk, handler om at bruge elementer fra spilteorien som pointsystem, præmier, konkurrencer, personlige profiler, progression tracking og så videre. at udnytte folks naturlige behov for målopnåelse og en følelse af at mestre noget. Et spilelement, der ofte bruges, er belønningen fra deltagere, der udfører opgaver, der ønskes udført. Belønninger kan for eksempel være at give virtuelle hædersbevisninger (“badges”) eller score point. Deltagernes tilbøjelighed til konkurrence kan bruges til at rangordne deltagerne på en øverste liste over deltagere med den højeste målopnåelse.

Derudover er spil og konkurrencer en fantastisk måde at sprede ordet om virksomheden til potentielle og eksisterende kunder. De hjælper med at forbedre kundeforholdene, hvilket fører til bedre forretning. Vi har vores eget redaktionskontor på vores kontor i Stockholm, som hjælper dig med alt det praktiske.

Scroll til toppen